Ügyfélhűség-eloszlási jelentés (NPS)

Online ügyfél-felmérés elemző jelentés, amely a kiválasztott időszakra vonatkozó ügyfélválaszok százalékos megoszlását mutatja.

Hogyan lehet visszajelzést kapni az ügyfelektől?

Az ügyfél-felmérés kulcsfontosságú a vásárlói visszajelzések megszerzéséhez és a szolgáltatás magas színvonalának fenntartásához az üzletben, bankfiókban vagy bármely más nyilvános helyiségben, például mosdóban szerzett tapasztalataik alapján.

Az ügyfél-hűségeloszlási jelentés a Network Promoter Score (NPS) monitorozó megoldás része.  

Megjeleníti az ügyfelek által küldött válaszok eloszlását a kiválasztott időszakra vonatkozóan, a smiley ikonok megnyomásával egy ügyfél-visszajelzési szenzoron

További információ a Ügyfél-felmérés rendszerről.

Az ügyfél-felmérés jelentésének képernyőképei:

sensmax-customer-survey-software-screenshot-loyalty-nps-2

 

sensmax-customer-survey-software-screenshot-loyalty-nps-3

 
Request more information