Megoldások
Ügyfélhűség-eloszlási jelentés (NPS)
Online ügyfél-felmérés elemző jelentés, amely a kiválasztott időszakra vonatkozó ügyfélválaszok százalékos megoszlását mutatja.
Hogyan lehet visszajelzést kapni az ügyfelektől?
Az ügyfél-felmérés kulcsfontosságú a vásárlói visszajelzések megszerzéséhez és a szolgáltatás magas színvonalának fenntartásához az üzletben, bankfiókban vagy bármely más nyilvános helyiségben, például mosdóban szerzett tapasztalataik alapján.
Az ügyfél-hűségeloszlási jelentés a Network Promoter Score (NPS) monitorozó megoldás része.
Megjeleníti az ügyfelek által küldött válaszok eloszlását a kiválasztott időszakra vonatkozóan, a smiley ikonok megnyomásával egy ügyfél-visszajelzési szenzoron.
További információ a Ügyfél-felmérés rendszerről.
Az ügyfél-felmérés jelentésének képernyőképei: