Megoldások
Ügyfél-felmérés rendszer
A SensMax ügyfél-elégedettségi felmérési rendszer segít visszajelzést gyűjteni az ügyfelektől a vállalati szolgáltatás vagy termék minőségéről. Az ügyfél-elégedettség mérési adatai segítenek javítani a folyamatokat, a szolgáltatás minőségét és a felhasználói élményt, hogy az ügyfelek boldogabbak legyenek. A rendszer automatikus Net Promoter Score számítást biztosít.
A SensMax ügyfél-elégedettségi felmérési rendszer segít visszajelzést kapni a szolgáltatás minőségéről a kórházak betegeitől és látogatóitól. A látogatók és ügyfelek elégedettségi szintjének mérése segít javítani az egészségügyi szervezet szolgáltatásainak minőségét.
A SensMax látogatói felmérő rendszer segít visszajelzéseket gyűjteni a látogatóktól a mosdók tisztaságáról. Ez a rendszer segít javítani a szolgáltatás minőségét és az ügyfélélményt.