Ügyfélfelmérési rendszer kiskereskedelmi üzletek számára

A SensMax ügyfél-elégedettségi felmérési rendszer segít visszajelzést gyűjteni az ügyfelektől a vállalati szolgáltatás vagy termék minőségéről. Az ügyfél-elégedettség mérési adatai segítenek javítani a folyamatokat, a szolgáltatás minőségét és a felhasználói élményt, hogy az ügyfelek boldogabbak legyenek. A rendszer automatikus Net Promoter Score számítást biztosít.
Vezeték nélküli eszközök
Vezeték nélküli eszközök
Az ügyfél-felmérés gomb egy vezeték nélküli eszköz, amely szabványos AA elemekkel működik.
Gyors és egyszerű telepítés
Gyors és egyszerű telepítés
A vezeték nélküli felmérő gomb könnyen telepíthető, kábelezés nélkül.
Hosszú akkumulátor-üzemidő
Hosszú akkumulátor-üzemidő
A látogatói felmérés gombjainak elemélettartama akár 2 év.
Rugalmas rendszerarchitektúra
Rugalmas rendszerarchitektúra
Telepíthet jelentéskészítő szoftvert a szervereire, vagy használhatja a SensMax felhőalapú jelentéskészítő portált.
Levélszemét elleni szűrő
Levélszemét elleni szűrő
Az intelligens digitális algoritmus kiszűri a bármilyen érzelemre vonatkozó spamüzeneteket.

A kiskereskedelmi üzletek ügyfélfelmérési rendszerének leírása

A SensMax ügyfélfelmérési rendszer arra szolgál, hogy visszajelzéseket gyűjtsön a látogatóktól vagy ügyfelektől a kiskereskedelmi üzletekben. Az ügyfélfelmérési rendszer segít megérteni ügyfelei véleményét, és azonosítani a problémás kiskereskedelmi üzleteket, ahol javítani kell az ügyfélélményt vagy növelni kell a márka, szolgáltatások vagy termékek iránti hűséget. A SensMax ügyfélfelmérési rendszer rögzíti az ügyfélvisszajelzéseket, és figyelemmel kíséri az ügyfél-elégedettségi trendeket minden üzletben központosított és automatizált jelentésekkel. A jelentési szoftver statisztikai adatokat jelenít meg napi összefoglalóban vagy 5 perces időintervallumokban, az ügyfélfelmérési gomb modelljétől függően.

 

A vezeték nélküli ügyfélfelmérési gomb könnyen telepíthető bárhová, ahol szüksége van rá - asztalra, falra vagy oszlopra. Helyőrzővel rendelkezik egy nyomtatott kérdéshez és háromféle hangulatjelhez. Az ügyfélvisszajelzési statisztikák a SensMax SMX átjárók segítségével jutnak el a szerverre LAN/Internet vagy WiFi internetkapcsolaton keresztül. Egy átjáró sok vezeték nélküli gombot szolgál ki. Minden ügyfél hagyhat visszajelzést egy dedikált hangulatjel megnyomásával. A beépített szűrőrendszer segít elkerülni a spam-nyomásokat. Lehetőség van az üzletenkénti ügyfélválaszok statisztikáinak és az NPS index számítási jelentéseknek a megtekintésére a SensWeb felhő portálon, vagy jelentési szoftver telepítésére a szervereire.

 

 

 

Hogyan működik az ügyfélfelmérési rendszer

 

Ügyfél-felméréses rendszer visszajelzések gyűjtésére

 

Az ügyfélfelmérési rendszer három összetevőből áll – vezeték nélküli, hangulatjeles visszajelző gombokból, adatátjáróból és jelentési szoftverből, amely megjeleníti a gombokból gyűjtött statisztikai adatokat. A vezeték nélküli ügyfélfelmérési gombok szabványos AA elemekkel működnek akár 2 évig. Az eszköz készletében átlátszó műanyagból készült kérdéstartó található. A gombok és az adatátjáró különböző modellekben kaphatók, 50 m, 150 m és 800 m csatlakozási hatótávolsággal. A SensMax SMX adatátjáró a gombok statisztikáit LAN/Internet vagy WiFi internetkapcsolaton keresztül továbbítja a központi szerverre. A vezeték nélküli felmérési eszközök könnyen telepíthetők pénztárgépre, asztalra, falra vagy bármilyen más helyre kétoldalas ragasztószalaggal.

 

ügyfél-felmérési szoftver jelentései

 

Az ügyfélválaszok a SensMax Easy report jelentési alkalmazásban jelennek meg. Ellenőrizheti őket grafikus és táblázatos jelentésekben minden üzletre. A statisztikai adatokat napi összefoglalóként láthatja az ügyfélfelmérési gombok standard verziójához, és 5 perces időintervallumokban a valós idejű visszajelző gombokhoz. Kényelme érdekében minden üzletre és üzletcsoportra vonatkozóan rendelkezésre áll a Net Promoter Score index számítási jelentés. Az ügyfélfelmérési rendszer szoftvere kompatibilis az emberszámláló rendszer adataival, így kombinálhatja a látogatói statisztikákat és visszajelzéseiket kombinált jelentésekben. Lehetőség van adatok exportálására az ügyfélfelmérési rendszerből bármely harmadik féltől származó jelentési szoftverbe API-n vagy MQTT-n keresztül.

 

Net Promoter Score index számítása

 

Net Promoter Score index számítása

 

A SensMax ügyfél-elégedettség mérő rendszerből származó statisztikai adatok különféle jelentésekben jelennek meg naponta, havonta, negyedévente és évente. Láthat diagramokat, vagy válthat adattáblák nézetre, valamint exportálhatja az összes adatot PDF, XLS vagy CSV adatformátumban. A SensMax Easy report szoftver automatikus Net Promoter Score jelentést biztosít. A Net Promoter Score egy ügyfélhűség mutató. Egyértelmű és könnyen számolható ügyfél-elégedettségi pontszámot határoz meg, mint a vállalatot támogató és ellenző emberek közötti együtthatót. Az NPS egy hatékony eszköz az ügyfél-elégedettség megértéséhez és a vállalat szolgáltatásairól vagy termékeiről szóló információterjedés potenciális növekedésének jelzéséhez.


Az NPS megmutatja, hogy egy válaszadó milyen valószínűséggel ajánlaná cége szolgáltatásait vagy termékeit barátainak vagy kollégáinak. Az NPS indexet a következő képlettel számítják ki: NPS = Támogatók (%) - Ellenzők (%).


A támogatók mindazok a személyek, akik a legmagasabb pontszámmal válaszolnak, az ellenzők – azok a személyek, akik negatívan vagy a semleges mögött válaszolnak, és a semleges személyeket nem számítják bele az NPS-be. Minél nagyobb az NPS-e, annál valószínűbb, hogy az ügyfelek pozitív visszajelzéseket osztanak meg rokonaikkal, és ha az NPS alacsony vagy negatív, akkor cselekvésre kell ösztönöznie, hogy javítsa vállalati folyamatait, a személyzet munkaminőségét és a szolgáltatás minőségét.

 

SensMax devices

Hardware included in this solution
 
Request more information