Megoldások
Nettó promóter pontszám (NPS) jelentés
Online Network Promoter Score jelentés az Ügyfél-felmérés Rendszerből. Megjeleníti az ügyfelek válaszainak pontszámának trendvonalát.
Hogyan lehet ügyfél-felmérést szervezni egy kiskereskedelmi üzletben?
Az online jelentés, amely a Net Promoters Score statisztikáit mutatja egy kiválasztott időszakban.
A Network Promoter Score-t széles körben használják a vásárlói attitűdök és a márka iránti lojalitás marketingkutatásához.
Megmutatja, hogy milyen valószínűséggel fogja a vásárló ajánlani a vállalat termékeit vagy szolgáltatásait barátainak és kollégáinak.
Az NPS index = Promoterek (%) - Ellenzők (%).
Az NPS érték -100+100 tartományban lévő számként megjelenítve.
Az Ön kényelme érdekében ikonokat adtunk hozzá az idővonalhoz, amelyek az NPS pontszámok tartományát mutatják.
A Net Promoter Score jelentés képernyőképei: