Nettó promóter pontszám (NPS) jelentés

Online Network Promoter Score jelentés az Ügyfél-felmérés Rendszerből. Megjeleníti az ügyfelek válaszainak pontszámának trendvonalát.

Hogyan lehet ügyfél-felmérést szervezni egy kiskereskedelmi üzletben?

Az online jelentés, amely a Net Promoters Score statisztikáit mutatja egy kiválasztott időszakban.

A Network Promoter Score-t széles körben használják a vásárlói attitűdök és a márka iránti lojalitás marketingkutatásához.

Megmutatja, hogy milyen valószínűséggel fogja a vásárló ajánlani a vállalat termékeit vagy szolgáltatásait barátainak és kollégáinak.

Az NPS index = Promoterek (%) - Ellenzők (%).

Az NPS érték -100+100 tartományban lévő számként megjelenítve.

Az Ön kényelme érdekében ikonokat adtunk hozzá az idővonalhoz, amelyek az NPS pontszámok tartományát mutatják.

A Net Promoter Score jelentés képernyőképei:

sensmax-customer-survey-software-screenshot-2

 

images/sensmax-customer-survey-software-screenshot-3

 
Request more information