Megoldások
Ügyfélfelmérés NPS idővonal-jelentése
Online ügyfélfelmérés, amely az NPS-pontszám időbeli változását mutatja.
Hogyan lehet online nyomon követni a hálózati promóter pontszámindexet?
Ügyfél-felmérési rendszer, amely könnyen telepíthető, vezeték nélküli felmérési gombokon és három mosolygó ikonon alapul.
Az ügyfelek a nyomtatott kérdésekre adott véleményük alapján nyomkodják meg a gombokat.
A pozitív, közepes és negatív válaszok összegződnek a Network Promoter Score indexben, amely megmutatja, hogy az ügyfelek milyen valószínűséggel ajánlják a vállalatát vagy szolgáltatásait bárki másnak.
Az online ügyfélfelmérés jelentése az NPS-pontszám időbeli változásait mutatja.
Segít az ügyfél-visszajelzések vizualizálásában és a hálózati promóter index online monitorozásában.
További információ az Ügyfélfelmérés Rendszerről.
Az ügyfélfelmérés jelentésének képernyőképei: