Ügyfélfelmérés NPS idővonal-jelentése

Online ügyfélfelmérés, amely az NPS-pontszám időbeli változását mutatja.

Hogyan lehet online nyomon követni a hálózati promóter pontszámindexet?

Ügyfél-felmérési rendszer, amely könnyen telepíthető, vezeték nélküli felmérési gombokon és három mosolygó ikonon alapul.

Az ügyfelek a nyomtatott kérdésekre adott véleményük alapján nyomkodják meg a gombokat.

A pozitív, közepes és negatív válaszok összegződnek a Network Promoter Score indexben, amely megmutatja, hogy az ügyfelek milyen valószínűséggel ajánlják a vállalatát vagy szolgáltatásait bárki másnak.

Az online ügyfélfelmérés jelentése az NPS-pontszám időbeli változásait mutatja.

Segít az ügyfél-visszajelzések vizualizálásában és a hálózati promóter index online monitorozásában.

További információ az Ügyfélfelmérés Rendszerről.

Az ügyfélfelmérés jelentésének képernyőképei:

sensmax-customer-survey-software-screenshot-nps-timeline-2

 

sensmax-customer-survey-software-screenshot-nps-timeline-3

 
Request more information